Dievas sukūrė žmogų pagal savo paveikslą, pagal savo paveikslą sukūrė jį; kaip vyrą ir moterį sukūrė juos (Pr 1, 27).
Suteikęs šėtonui galimybę laisvai patekti į šį pasaulį bei galimybę kaltinti Dievo teisingumą ir meilę, Dievas ypatingai rizikavo. Dievas galėjo daryti tik tiesos, teisumo ir teisingumo darbus. Jis žinojo, kad šėtonas naudos įvairias priemones: ne visą tiesą, apgaulę, priespaudą, prievartą. Jis žinojo ir tai, kad šėtonas nesustos prieš jokį neteisingumą, todėl daugelis stos į jo pusę. Kodėl gi Dievas taip rizikavo?
Žvelgdami į didžiąją Auką, kurią Dievas sumokėjo kovoje su nuodėme, mes galime padaryti išvadą, kaip labai Dievas vertina kiekvienos asmenybės laisvę. Jis gerbia mūsų laisvę mąstyti ir teisę savarankiškai pasirinkti. Todėl Jis kreipiasi tik į mūsų protą ir sveiką mūsų nuovoką, į mūsų meilę Jam, kuri gimsta mumyse per Jo didžiąją meilę mums.
Šėtonas visiškai išnaudojo jam Dievo suteiktą laisvę. Jis paskatino sukilti angelus ir į savo pusę patraukė beveik pusę šių būtybių. Ir lig šiol jis dar stengiasi pridėti prie šio skaičiaus ir mūsų pasaulio atstovus.
Jėzus rizikavo dėl mūsų ir tai mums padeda geriau pažinti Jo charakterį. Jis žinojo, kad dažnai bus neteisingai suprastas tų, kurie Juo piktinsis, kurie apkaltins Jį žiaurumu bei tų, kurie yra Jam ištikimi, bet suabejos Jo išmintimi todėl, kad Jis leis ilgai tęstis piktinimuisi.
Leisti žmonėms laisvai pasirinkti – tai didžiausia rizika, tačiau Dievas rizikavo, nes tik taip Jis galėjo išsaugoti mūsų laisvę. Dievas nusprendė eiti sunkiu keliu ir užmokėjo siaubingą kainą už mūsų laisvę tam, kad visiems laikams išlaisvintų Visatą nuo nuodėmės.
Laisvės kainos, kurią Dievas užmokėjo, mes niekada iki galo nesuprasime. Dievas atsiuntė savo Sūnų, kad Jis taip pat, kaip mes patektų į riziką, turėdamas galimybę pasirinkti nepaklusnumą. Dievas nusprendė kentėti kartu su savo Sūnumi ir likti nepastebėtas, žiūrėdamas į Jo kančias, kankinimus ir mirtį tam, kad mes galėtume pasirinkti gyvenimą. Jėzus panoro palikti dangaus šlovę, garbę ir šviesą, laikydamas dangų sau nepageidaujamu tol, kol mes nebūsime kartu su Juo. Į patį didžiausią kaltinimą Dievui, kurį pateikė didžiausias visų laikų maištininkas, buvo atsakyta didžiausia meile, kuri nugali, kuri galutinai įrodė visai Visatai, kad pats Dievas yra Meilė.
Morisas L.Vendenas